خانواده ی پرسپولیسی ها

خانواده ی پرسپولیسی ها
خبرهای داغ
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 2
بازديد ماه : 50
بازديد کل : 2154
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

جديدترين ارسال ها
سر مربی استقلال
سلطان پروین
بازی خارجی
روسیه....اروگوئه
شرمنده
سرمربی
تیم ملی ایران
فوتسال
تسلیت
در جوار خانه ی خدا
با کریمی
ایرانی ها در جده
پرسپولیسی ها چه ماشینایی سوار میشن
لينک هاي دوستان
تمبر stamps
مهندسان شیمی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خانواده ی پرسپولیسی ها و آدرس طلوع.پرسپولیس.L XB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراحي هدر و بنر رايگان
رزتمپ
طراح قالب
قالب هاي پرسپوليسي

کد خبر : 970578    زمان ارسال : جمعه 1391/03/05 23:24

نوري: اميدوارم چنين سالي ديگر تکرار نشود


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس اشتباهات داوري و فردي را از عوامل اصلي شکست اين تيم برابر الاتحاد عربستان دانست و گفت: اميدوارم ديگر چنين سال تلخي براي پرسپوليسي‌ها تکرار نشود.


  محمد نوري در گفتگو با مهر، در مورد حذف پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا با شکست مقابل الاتحاد عربستان ضمن بيان مطلب فوق گفت:‌ ما مي توانستيم به عنوان تيم اول صعود کنيم ولي با بدشانسي و اشتباهات به عنوان تيم دوم صعود کرديم تا کارمان بسيار سخت شود. الهلال به راحتي بني ياس را برد و صعود کرد و ما الان افسوس مي خوريم که چرا به عنوان تيم اول صعود نکرديم.

وي با بيان اينکه اين تجربه خوبي بود تا در سال‌هاي بعدي مسئولان، مربيان و بازيکنان از آن براي رسيدن به موفقيت بيشتر استفاده کنند، ادامه داد:‌ به عقيده من الهلال بهترين تيم غرب آسياست و الاتحاد از اين تيم ضعيف‌تر بود. متاسفانه گول اين تيم را خورديم و برابرشان بازي دفاعي انجام داديم اما داور نقش مستقيمي در اين ناکامي داشت.

هافبک تيم پرسپوليس ادامه داد: ما بد بوديم و قصد توجيه نداريم اما داور با گرفتن يک پنالتي اشتباه باعث شد آنها پيش بيافتند. روي گل سوم هم بازيکنان ما خطايي انجام نداده بودند. آنها بهتر بودند ولي اين برد را مديون کمک داور هستند.

وي با اشاره به اينکه ما فصل را بسيار بد شروع کرديم و با اين باخت هم بد تمام کرديم، تصريح کرد: اميدوارم چنين سالي ديگر تکرار نشود و مسئولان سال آينده تيمي در حد نام پرسپوليس ببندند تا اين تيم بتواند با موفقيت در مسابقات داخلي و خارجي انتظارات هواداران را برآورده کند.

نوري غيبتش در اردوي اخير تيم ملي را چوب نتايج بد پرسپوليس در هفته‌هاي اخير دانست و ابراز اميدواري کرد بتواند در اردوهاي بعدي به ميدان برود.

اين بازيکن در پايان گفت: اگر دنيزلي بماند اولويت اولم پرسپوليس خواهد بود. ضمن اينکه منتظر مي‌مانم تا ببينم تيم چگونه بسته مي‌شود. به همين دليل شرايطم الان مشخص نيست و بعداً معلوم مي‌شود.

تيم فوتبال پرسپوليس چهارشنبه شب در مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فيصل عبدالعزيز شهر جده 3 بر صفر مغلوب الاتحاد عربستان شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 6 خرداد 1391برچسب:شرمنده,
[ 1:35 ] [ طلوع ]
صفحات
نويسندگان
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.