خانواده ی پرسپولیسی ها
خبرهای داغ
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 5
بازديد ماه : 53
بازديد کل : 2157
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

جديدترين ارسال ها
سر مربی استقلال
سلطان پروین
بازی خارجی
روسیه....اروگوئه
شرمنده
سرمربی
تیم ملی ایران
فوتسال
تسلیت
در جوار خانه ی خدا
با کریمی
ایرانی ها در جده
پرسپولیسی ها چه ماشینایی سوار میشن
لينک هاي دوستان
تمبر stamps
مهندسان شیمی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خانواده ی پرسپولیسی ها و آدرس طلوع.پرسپولیس.L XB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراحي هدر و بنر رايگان
رزتمپ
طراح قالب
قالب هاي پرسپوليسي

امیرقعله نوعی سر مربی استقلال شد

code ahang


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:سرمربی,

[ 23:6 ] [ طلوع ]

Ali Parvin 4 پروین در آستانه خداحافظی از پرسپولیسپرسپولیس اف سی : علی پروین علاوه بر اینکه عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است، مدیر راهبردی این تیم نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل می‌تواند درباره مسائل فنی نظر بدهد اما او این روزها و در فصل نقل و انتقالات با بی‌توجهی مسئولان باشگاه مواجه شده است. به همین دلیل گفته می‌شود  قصد کناره‌گیری از جمع قرمزپوشان را دارد.

پروین گفته که نگران آینده پرسپولیس است و از اینکه از وی درباره شرایط فصل آینده نظرخواهی نشده، دلخور است و قصد کناره‌گیری دارد.

code ahang


یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,

[ 22:49 ] [ طلوع ]

1391/03/05            
نتیجه نهایی
كرواسي 3 - 1 استوني

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:,

[ 1:42 ] [ طلوع ]

 
1391/03/05            
نتیجه نهایی
روسيه 1 - 1 اروگوئه

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:بازی خارجی,

[ 1:38 ] [ طلوع ]

کد خبر : 970578    زمان ارسال : جمعه 1391/03/05 23:24

نوري: اميدوارم چنين سالي ديگر تکرار نشود


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس اشتباهات داوري و فردي را از عوامل اصلي شکست اين تيم برابر الاتحاد عربستان دانست و گفت: اميدوارم ديگر چنين سال تلخي براي پرسپوليسي‌ها تکرار نشود.


  محمد نوري در گفتگو با مهر، در مورد حذف پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا با شکست مقابل الاتحاد عربستان ضمن بيان مطلب فوق گفت:‌ ما مي توانستيم به عنوان تيم اول صعود کنيم ولي با بدشانسي و اشتباهات به عنوان تيم دوم صعود کرديم تا کارمان بسيار سخت شود. الهلال به راحتي بني ياس را برد و صعود کرد و ما الان افسوس مي خوريم که چرا به عنوان تيم اول صعود نکرديم.

وي با بيان اينکه اين تجربه خوبي بود تا در سال‌هاي بعدي مسئولان، مربيان و بازيکنان از آن براي رسيدن به موفقيت بيشتر استفاده کنند، ادامه داد:‌ به عقيده من الهلال بهترين تيم غرب آسياست و الاتحاد از اين تيم ضعيف‌تر بود. متاسفانه گول اين تيم را خورديم و برابرشان بازي دفاعي انجام داديم اما داور نقش مستقيمي در اين ناکامي داشت.

هافبک تيم پرسپوليس ادامه داد: ما بد بوديم و قصد توجيه نداريم اما داور با گرفتن يک پنالتي اشتباه باعث شد آنها پيش بيافتند. روي گل سوم هم بازيکنان ما خطايي انجام نداده بودند. آنها بهتر بودند ولي اين برد را مديون کمک داور هستند.

وي با اشاره به اينکه ما فصل را بسيار بد شروع کرديم و با اين باخت هم بد تمام کرديم، تصريح کرد: اميدوارم چنين سالي ديگر تکرار نشود و مسئولان سال آينده تيمي در حد نام پرسپوليس ببندند تا اين تيم بتواند با موفقيت در مسابقات داخلي و خارجي انتظارات هواداران را برآورده کند.

نوري غيبتش در اردوي اخير تيم ملي را چوب نتايج بد پرسپوليس در هفته‌هاي اخير دانست و ابراز اميدواري کرد بتواند در اردوهاي بعدي به ميدان برود.

اين بازيکن در پايان گفت: اگر دنيزلي بماند اولويت اولم پرسپوليس خواهد بود. ضمن اينکه منتظر مي‌مانم تا ببينم تيم چگونه بسته مي‌شود. به همين دليل شرايطم الان مشخص نيست و بعداً معلوم مي‌شود.

تيم فوتبال پرسپوليس چهارشنبه شب در مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فيصل عبدالعزيز شهر جده 3 بر صفر مغلوب الاتحاد عربستان شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:شرمنده,

[ 1:35 ] [ طلوع ]

کد خبر : 970575    زمان ارسال : جمعه 1391/03/05 22:59

دنيزلي يکشنبه به تهران مي آيد


مصطفي دنيزلي پس از تنها 4 روز استراحت در ترکيه به تهران بر مي گردد تا تکليفش با پرسپوليس يکسره شود.


مصطفي دنيزلي که پس از شکست پرسپوليس برابر الاتحاد ، مستقيما از جده به استانبول سفر کره بود بعد از 4 روز ، دوباره راهي تهران مي شود تا مذاکراتش با محمد رويانيان براي فصل بعد را از سر بگيرد. دنيزلي قراردادي 18 ماهه را با پرسپوليس بسته که تنها 6 ماه از آن سپري شده اما اين روزها دو طرف براي ادامه همکاري با هم دچار مشکلاتي هستند .

به گزارش خبرآنلاين ؛ نتايج ناکام پرسپوليس در شروع سال 91 سبب شده تا هم دنيزلي و هم رويانيان ، آن هيجان 6 ماه قبل را براي همکاري مشترک نداشته باشند. اگرچه دو طرف ترجيح مي دهند تا قبل از مذاکرات رودررو حرفي در اين باره نزنند. دنيزلي که اين روزها نام ابراهيم زاده و دايي براي جانشيني اش در چند سايت خبري مطرح شده ، تنها در صورتي از تيم مي رود که نتواند با مدير پرسپوليس براي نحوه ساختن پرسپوليس رويايي فصل آينده به توافق برسد. تيمي که بيش از 14 بازيکنش عوض مي شوند و قرار است براي قهرماني بسته شود. گرچه در صورت جدايي دنيزلي از پرسپوليس هم يک مربي سرشناس خارجي ، بزرگتر از همه نام هايي که تا به امروز هدايت تيم هاي باشگاهي ايران را بر عهده داشته اند ، جاي او را مي گيرد.


 

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:سر مربی,

[ 1:33 ] [ طلوع ]

کد خبر : 970506    زمان ارسال : جمعه 1391/03/05 08:26

کي روش:

ديدار با ازبکستان وقطرمانند دوبازي آخرفصل است


تمرين عصر پنجشنبه تيم ملي فوتبال ايران که در اردوي تدارکاتي ترکيه بسر مي برد، با حضور 24 بازيکن برگزار شد.


 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، با اضافه شدن بازيکنان سه تيم پرسپوليس، استقلال و سپاهان، جمع نفرات حاضر در تيم ملي به 24 بازيکن رسيد و تمرين عصر پنجشنبه پررونق تر از روزهاي پيش انجام شد.

 

 در اين تمرين ابتدا کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران در جمع بازيکنان حاضر طي سخنان کوتاهي به 11 بازيکني که امروز به اردو پيوستند خوشامد و به سيدجلال حسيني به دليل موفقيتهاي تيم سپاهان، تبريک ويژه گفت.

 

 وي افزود: از امروز کار ما به صورت جدي تر آغاز مي شود. ما دو بازي درپيش داريم که مانند دو بازي پايان فصل است و بايد براي قهرماني در هر دو ديدار به پيروزي برسيم و اين، هدف ما است. براي راهيابي به جام جهاني بايد اين دو بازي را ببريم.

 

 سپس بازيکنان سه تيم مذکور به تمرينات ريکاوري پرداخته و درپي آن به سونا و استخر رفتند. ساير بازيکنان نيز زيرنظر کي روش و دستيارانش تمرينات تاکتيکي را ادامه دادند و کي روش با جديت هرچه تمامتر در وسط زمين تمرين را رهبري مي کرد. پنجشنبه عصر با وجود اينکه هواي محل تمرين به دليل وزش باد، سردتر از روزهاي گذشته بود اما تمرينات با گرما و نشاط خاصي ازسوي بازيکنان پيگيري شد.

 

 تمرين بعدي تيم ملي، ساعت 11 صبح روز جمعه به وقت محلي (12:30 به وقت ايران) انجام مي شود. تيم ملي تا يازدهم خرداد ماه جاري در اردوي ترکيه خواهد بود و قرار است ساعت 19 روز يکشنبه هفتم خرداد يک ديدار تدارکاتي با تيم ملي آلباني در ورزشگاه اينولو بشيکتاش برگزار کند.

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:تیم ملی جمهوری اسلامی ایران,

[ 1:27 ] [ طلوع ]



مسابقات قهرماني فوتسال آسيا - دبي

پيروزي پرگل تيم‌ملي‌فوتسال ايران برابر کره‌جنوبي


تيم ملي فوتسال کشورمان نخستين ديدار خود در دوازدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا را با پيروزي 14 بر يک مقابل کره جنوبي پشت سرگذاشت.


   دوازدهمين دوره رقابتهاي فوتسال قهرماني آسيا در شرايطي از امروز جمعه در دبي امارات آغاز شد که در يازده دوره گذشته تيم ملي فوتبال ايران به 10 عنوان قهرماني دست پيدا کرده است. ملي پوشان کشورمان امروز در نخستين ديدار خود برابر کره جنوبي به ميدان رفتند و موفق شدند اين تيم را با نتيجه 14بر يک شکست دهند. در اين ديدار علي اصغر حسن زاده  و مهدي جاويد ( هر کدام سه گل) ، محمد کشاورز و جواد اصغري مقدم ( هر کدام دوگل ) ،  احمد اسماعيل پور، محمد طاهري و وحيد شمسايي و حسين طيبي براي تيم ملي ايران گلزني کردند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم ملي فوتسال استرليا با نتيجه سه بر يک قطر را شکست داد تا تيم ملي فوتسال ايران با تفاضل گل برتر در صدر اين گروه قرار بگيرد.

تيم ملي فوتسال کشورمان که با هدايت علي صانعي راهي اين رقابتها شده است فردا شنبه در دومين ديدار که در سالن ورزشگاه الشباب برگزار خواهد شد به مصاف تيم ملي فوتسال قطر خواهد رفت. برنامه ديدارهاي گروه C اين رقابت‌ها که در آن تيم ايران به همراه کره جنوبي، قطر و استراليا حضور دارد به شرح زير است:

شنبه - 6/3/91

* ايران - قطر، ورزشگاه الشباب دبي

يکشنبه - 7/3/91

* ايران - استراليا، ورزشگاه الوصل دبي

مرحله يک چهارم نهايي

سه شنبه - 9/3/91

* تيم اول گروه A - تيم دوم گروه B، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه C - تيم دوم گروه D، ورزشگاه الشباب دبي

* تيم اول گروه B - تيم دوم گروه A، ورزشگاه الوصل دبي

* تيم اول گروه D - تيم دوم گروه C، ورزشگاه الشباب دبي

بدين ترتيب تيم ملي فوتسال کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات به مصاف يکي از تيم‌هاي ازبکستان، اندونزي، چين يا کويت خواهد رفت. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي در تاريخ 10 خرداد 91 در ورزشگاه الوصل دبي و بازي‌هاي رده بندي و پاياني نيز در تاريخ 12 خرداد 91 در همان ورزشگاه برگزار خواهد شد.

- گروهبندي دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به شرح زير است:

گروه A: امارات، تايلند، قرقيزستان و ترکمنستان

گروه B: ژاپن، چين تايپه، تاجيکستان و لبنان

گروه C: ايران، استراليا، قطر و کره جنوبي

گروه D: ازبکستان، اندونزي، چين و کويت

 

code ahang


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:فوتسال قهرمانی اسیا,

[ 1:23 ] [ طلوع ]

وفات امام هادی تسلیت باد

code ahang


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,

[ 23:46 ] [ طلوع ]

شهادت  امام هادی (ع)بر تمامی شیعیان تسلیت باد.
 

code ahang


پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:شهادت,تسلیت,

[ 22:27 ] [ طلوع ]

طبقه بندی شده در بخش: لیگ قهرمانان آسیا
  • 1391/3/3 12:51:53
  • سرخپوشان امشب به زیارت خانه خدا می روند

  • بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امشب (چهارشنبه شب) برای زیارت خانه خدا راهی مکه مکرمه می شوند.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق هماهنگی های انجام شده در اردوی جده، کل اعضای کاروان امشب در پایان بازی با الاتحاد راهی خانه خدا خواهند شد تا در ایام مبارک ماه رجب، عمده مفرده را به جا آورند.

  •  

code ahang


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:پرسپولیس,قهرماندرمکه,دست به دعا,

[ 21:21 ] [ طلوع ]

  • جلسه اختصاصی مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس با علی کریمی

  • مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفری که برای رسیدگی به شرایط تیم به امارات داشت، در جلسه ای اختصاصی با علی کریمی درباره فصل آینده گفتگو کرد.


    سردار محمد رویانیان در پاسخ به پرسشی درباره دلیل این سفر و دیدارش با علی کریمی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ما آخرین بازی این فصل را پیش رو داریم که برای باشگاه و هواداران بسیار تعیین کننده است. لازم دیدم که در کنار اعضای تیم باشم و شخصا با آنها دیدار و گفتگو کنم.

    وی در ادامه افزود: می خواستم در ارتباط با مسائل و دغدغه هایی که بازیکنان داشتند، صحبت کنم تا هر چه قدرتمند تر آماده بازی با الاتحاد بشویم. در این بین یکی از جلسات من با علی کریمی بود که با توجه به مسائل مطرح شده، در آن اهمیت داشت. در این جلسه صحبت های مفصل و خوبی درباره فصل آینده صورت گرفت. امروز هم آقای دنیزلی به عنوان سرمربی تیم جلسه ای با علی کریمی برگزار کرد و صحبت های نهایی را برای فصل بعد انجام داد.

  •  

code ahang


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:فصل آینده یپرسپولیس,

[ 21:19 ] [ طلوع ]

  • نماینده AFC پس از بازدید از هتل سرخپوشان/ حق با پرسپولیس است، ما هم دچار مشکل شده بودیم

  • نماینده AFC دوشنبه شب پس از بازدید از محل اقامت کاروان پرسپولیس در جلسه ای با مسئولان تیم، اعتراض سرخپوشان را وارد دانست.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دوشنبه شب پس از اینکه کاروان پرسپولیس در هتل مستقر شد، مسئولان باشگاه در اولین اقدام، در تماس با نمایندگان AFC و فدراسیون فوتبال عربستان درخواست کردند برای رسیدگی به شرایط موجود، در هتل حاضر شوند.

    نماینده AFC پس از حضور در هتل، از چند اتاق در حالیکه در بعضی از آنها تا چهار نفر اسکان یافته بودند، بازدید کرد. در ادامه مسئولان باشگاه نامه هایی را که بعد از بازی با الشباب از طریق فدراسیون فوتبال ایران برای فدراسیون فوتبال عربستان ارسال کرده بودند را ارائه دادند.

    نماینده AFC پس از مشاهده شرایط و شنیدن توضیحات نمایندگان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال عربستان، حق را به باشگاه پرسپولیس داد و اعتراض سرخپوشان را وارد دانست.

    جالب توجه اینکه نماینده AFC به این مساله اشاره داشت که گروه ناظران و داوران در زمان ورود به جده از ناحیه ناهماهنگی ها دچار مشکل شده بودند.

  •  

code ahang


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:نماینده یafc,هتل سرخ پوشان,

[ 21:18 ] [ طلوع ]

  • هیچ مصدومی نداریم/ دکتر چشمه سری: کریمی و پولادی آماده بازی با الاتحاد

  • علی کریمی و مهرداد پولادی که در امارات، کنار تیم تمرین کرده بودند، شب گذشته در تمرین گروهی حاضر شدند و کادر پزشکی آمادگی آنها برای بازی امشب برابر الاتحاد را اعلام کرد.


    دکتر چشمه سری امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام این مطلب افزود: در پایان تمرینات سرخپوشان در امارات، تصمیم برای پا به توپ شدن علی کریمی اخذ شد. ما نگران شرایط مهرداد پولادی بودیم که او دیشب (سه شنبه شب) کار با توپ را انجام داد و وقتی دیدیم مشکلی ندارد، در تمرینات گروهی حاضر شد.

    چشمه سری در ادامه گفت: در پایان تمرین هم آسیب دیدگی مختصری از ناحیه دست برای جواد کاظمیان پیش آمد که رفع شد و در حال حاضر ما هیچ مصدومی نداریم و بازیکنان کاملا آماده بازی با تیم الاتحاد هستند.

code ahang


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:کریمی,پولادی,مصدومیت های پرسپولیس,

[ 21:12 ] [ طلوع ]

  • سهمیه 1500 نفری ورزشگاه فیصل برای زائران ایرانی

  • تماشاگران ایرانی در بازی امشب پرسیپولیس برابر الاتحاد سهمیه 1500 نفری از ورزشگاه عبدا... فیصل را در اختیار خواهند داشت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برای ورزشگاه عبدا... فیصل ظرفیتی بین 23 تا 25 هزار نفر اعلام می شود. طبق تصمیم گیری انجام شده در جلسه هماهنگی پیش از بازی، ظرفیت 1500 نفری برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته شد.

    قرار است امشب؛ تعدادی از زائران ایرانی برای این منظور از مکه عازم جده شوند. بنابر اعلام قائم مقام باشگاه پرسپولیس؛ در این ارتباط سه شنبه جلسه هماهنگی بین رئیس ستاد حج و زیارت مکه، کنسولگری ایران در جده و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت تا بین 8 تا 10 دستگاه اتوبوس، علاقمندان را برای حمایت از نماینده ایران به جده منتقل کنند. به این منظور اطلاع رسانی بین کاروان های ایرانی هم صورت گرفته است.

code ahang


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:زائران مکه,پرسپولیس درجده,بازی امشب پرسپولیس,

[ 20:57 ] [ طلوع ]

 

به گزارش پرسپولیس ، البته در این گزارش به خودرو برخی پیشکسوتان مطرح پرسپولیس هم اشاره شده است.

علی کریمی: عاشق BMW

علی کریمی به همراه مهدی مهدوی کیا دو کاپیتان فعلی سرخپوشان هستند که اگر سری به تمرینات این تیم بزنید گران ترین خودروها را در بین پرسپولیسی ها سوار می شوند. علی کریمی همیشه شیفته BMW بوده و هرجا که رفته از این اصل در زندگی اش تخطی نکرده! جادوگر که در امارات، قطر و آلمان هم بی ام دبلیو سوار بود، با بازگشت دوباره اش به ایران با آن BMW سری 6 معروف چشم ها را خیره می کند. او البته یک سری 3 قرمز رنگ هم دارد که معمولا برای حضور در تمرینات پرسپولیس از آن استفاده می کند.


مهدی مهدوی کیا و پورشه کاین زیبایش

در نخستین روزهای بازگشت از آلمان او را با یک پژو 206 سفید رنگ در خیابان فرشته ملاقات می کردیم اما محبوب ترین بازیکن خارجی تاریخ هامبورگ خیلی زود حال و هوای روزهای حضورش در آلمان را کرد و به سراغ پورشه رفت. او حالا با یک دستگاه پورشه کاین زیبا که حدود 250 میلیون تومان قیمت دارد در خیابان های تهران رانندگی می کند.


مازیار زارع و باقی پژو 206 سوارها

خوش می گوید 206 را دوست دارد چون شیک و جمع جور است. البته او تنها بازیکن پرسپولیس نیست که 206 سوار می شود. ابراهیم شکوری، مهرداد اولادی، مجتبی شیری، سامان آقازمانی و حمیدرضا علی عسگری هم دیگر سرخپوشانی هستند که با پژو 206 در تمرینات این تیم حاضر می شوند.

محمد نصرتی و همان ماکسیمای معروف!


8 سال است که به خودرو ماکسیما وفادار است. شاید به همین دلیل هم تیمی هایش او را خسیس ترین بازیکن پرسپولیس می دانند! البته نصرتی می گوید اگر سایر بازیکنان پرسپولیس از پس هزینه بنزین ماکسیمای او برآمدند می توانند او را خسیس خطاب کنند!

احمدرضا عابدزاده و لندکروزر مشکلی رنگش

خیلی ها معتقدند که احمدرضا عابدزاده محبوب ترین فوتبالیست تاریخ کشورمان است؛ ادعایی که در نظرسنجی برنامه 90 با شرکت خیره کننده طرفداران این بازیکن به خوبی اثبات شد. بهتر است بدانید که دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران برخلاف دیگر دوسانش خیلی اهل ماشین بازی نیست. او سال های زیادی با بلیزر غول پیکرش در خیابان های تهران دیده می شد. در این مدت خیلی ها می خواستند کاری کنند تا او اتومبیل بهتری بخرد اما عابدزاده به اتومبیلش وفادار بود؛ تا اینکه از دو سال پیش ناگهان تصمیم گرفت بلیزر معروفش را بفروشد. عابدزاده بعد از بلیزر سراغ آخرین مدل تویوتا لندکرویزر رفت تا نشان بدهد در انتخاب اتومبیل هم سلیقه اش با بقیه فوتبالیست ها فرق می کند. عابدزاده و اتومبیل مشکی 150 میلیون تومانی اش را می توانید هر روز در خیابان شریعتی تهران ببینید؛ جایی که او فست فود 22 را راه اندازی کرده و هر روز از مشتری های زیادی پذیرایی می کند.

علی دایی؛ پورشه پانامرا، بی ام دبلیو X3 و پرادویی که واژگون شد!


همان طور که خیلی از شماها حدس می زنید علی دایی گران ترین اتومبیل را در بین اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران بقیه رشته ها در اختیار دارد. مربی فعلی راه آهن و مربی سابق پرسپولیس که به عنوان اولین لژیونر ایران پا به فوتبال اروپا گذاشت، این روزها با دو اتومبیل گران قیمت خیابان های تهران را طی می کند. او یک پورشه پانامرای بادمجانی دارد که گفته می شود مبلغ آن حدود 440 میلیون تومان است. البته دایی یک بی ام دبلیو X3 هم دارد که قیمت آن حدود 80 میلیون تومان است. دایی یک پرادوی سفید رنگ دودر هم دارد که در آخرین روزهای سال 90 دچار حادثه و واژگونی شد تا کاپیتان سابق پرسپولیس سال تحویل را در بیمارستان سپری کند. این فوتبالیست باسابقه که در سال های اول شروع فوتبالش یک رنوی بژ داشت با سختی هایی که در فوتبال کشیده بالاخره به جایی رسید که توانست گران ترین اتومبیل را در بین جماعت ورزشکار سوار شود.

میثاق معمارزاده و لندکروز مشکلی رنگ


میثاق معمارزاده هم با تویوتا مشکلی رنگش در تمرین پرسپولیس حاضر می شود. معمارزاده با قد بلندی که دارد ظاهرا با این پرادو مشکی رنگ احساس راحتی می کند.

محسن خلیلی؛ بی ام دبلیو سری 3

محسن خلیلی مهاجمی است که از بازی در پرسپولیس به شهرت زیادی رسید؛ البته روزگاری که او در پرسپولیس بازی می کرد با تومبیل آزرای مشکی رنگش در سطح شهر دیده می شد اما بعد از جدایی از این تیم و پیوستن به استیل آذین، با پول خوبی که از این باشگاه به دست آورد یک بی ام دبلیو مشکی رنگ سری 3 از نوع کروم خریداری کرد که گفته می شود قیمت آن حدود 105 میلیون تومان است.

علیرضا حقیقی هم BMW سوار است


علیرضا حقیقی که در سال 90 نخستین دروازه بان لژیونر تاریخ فوتبال ایران (بعد از نیما نکسیا) لقب گرفت در روزهای حضورش در ایران با آن BMW سری 3 سفیدرنگش کاملا برای هواداران پرسپولیس قابل شناسایی بود!


جواد کاظمیان


جواد کاظمیان هم یک هیوندا آزرا مشکی رنگ دارند. ستاره 30 ساله پرسپولیس فقط یکی از ستاره های فوتبال است که با آزرا در خیایان ها دیده می شود و ظاهرا این خودرو از محبوبیت زیادی بین فوتبالیست های ایرانی برخوردار است.

حسین هوشیار و مزدا 3 جدید


دروازه بان جدید پرسپولیس که در سال 90 ناگهان از شهرداری یاسوج به چهارچوب دروازه پرسپولیس رسید هم یک دستگاه مزدا 3 جدید سفید رنگ دارد و با آن در درفشی فر حاضر می شود.


کریم باقری؛ نمایشگاه سیار!


ماشین باز ترین پرسپولیسی حاضر! او را با پژو 504 قدیمی اش هم می توانید در خیابان پیدا کنیم اما کاپیتان سابق سرخپوشان عموما پشت فرمان خودروهای گذر موقت مدل بالا دیده می شود اما در حال حاضر BMW سری 7 و لندکروزر جزو اتومبیل های کریم باقری در پارکینگ منزلش هستند!

مصطفی دنیزلی عاشق SUV


افندی همیشه ماشین های شاسی بلند را انتخاب می کند. با بازگشت دوباره اش به پرسپولیس یک دستگاه کیا سورنتوی مشکی رنگ از سوی باشگاه پرسپولیس در اختیار او قرار گرفت. هر چند در روزهای اول راننده شخصی داشت اما سرمربی محبوب سرخ ها عاشق رانندگی در خیابان های تهران است. هر وقت در خیابان ولی عصر از پارک وی تا تجریش مشغول رانندگی بودید و یک سورنتوی مشکی رنگ در کنارتان دیدید، خوب داخل آن را نگاه کنید، شاید افندی محبوب سرخ ها راننده آن باشد

 

code ahang


سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:ماشین, دایی,کریمی,ماشین افراد مشهور,ماشین شاسی بلند,

[ 22:27 ] [ طلوع ]

Click Here

 

نقل و انتقالات 91-92                    

:: ورودی های احتمالی ::
اسم پست تیم قبلی
شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن
محسن بنگر مدافع سپاهان
محمد قاضی مهاجم ذوب آهن
حسین ماهینی مدافع ذوب آهن
محسن ایران نژاد مدافع شاهین
مهرداد پولادی مدافع مس. ک
رضا حقیقی هافبک فجر
خلعتبری مهاجم الوصل
قاسم دهنوی هافبک مس. ک
میلاد زنیدپور هافبک داماش
حسین کعبی مدافع راه آهن
 مهرزاد معدنچی هافبک ---

# عقد قرارداد به صورت رسمی

# عقد قرارداد داخلی

# در حال مذاکره

# نامعلوم

code ahang


دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,

[ 7:39 ] [ طلوع ]

 

 

 

پرسپولیس

 

 


 

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

[ 9:36 ] [ طلوع ]


 

 

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

[ 9:26 ] [ طلوع ]


مرجع خبری پرسپولیس : امروز بیست و چهارم اردیبهشت مطابق با 13 می سالروز تولد آسمیر آودوکیچ سنگربان آسیایی ارتش سرخ است.

 

 

تولد سی و یک سالگی آسمیر را تبریک می گوییم و پوستر این بازیکن ارزنده پرسپولیس را به عنوان هدیه تولد در نظر گرفته ایم. روی ادامه مطلب کلیک کنید...

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

[ 9:17 ] [ طلوع ]

امیر عابدزاده: شاید به لیگ اسپانیا بروم/ از پرسپولیس هیچ توقعی ندارم مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
مصاحبه ها
نوشته شده توسط پویا نوایی   
شنبه, 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:16

مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدزاده از سفرش به اسپانیا برای مذاکره با باشگاه های این کشور خبر داد و گفت: از باشگاه پرسپولیس هیچ توقعی ندارم.

 

«پا قدم پدرم خوب است و از وقتی که به آمریکا آمده تیم ما بازی هایش را نباخته است» این حرف را امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان و کاپیتان افسانه ای باشگاه پرسپولیس می زند.

 

احمدرضا که پس از تعطیلات عید نوروز راهی آمریکا شد تا به دیدن پسرش برود خودش هم در آنجا ماندگار شده و حالا در سمت کمک مربی در این تیم فعالیت می کند. این یک اتفاق خوشایند است و بدون شک از همه بیشتر پسر احمدرضا است که احساس خوشحالی می کند. امیر عابدزاده در گفت و گویی در مورد خودش، پدرش و پیشنهاداتی که از تیم های مختلف دارد حرف زده است.

 

پدرت آمده بود تو را ببیند. اما امروز خبر رسید که او مربی تیم لوس آنجلس بلوز شده است.
پا قدم پدرم خیلی خوب بود. از وقتی که به اینجا آمده تیم ما سه تا بازی کرده است که دو تا برد داشتیم و یک مساوی. این نتیجه خوبی برای تیم ما است که در بازی های قبلی یا باخته و یا مساوی کرده است.

 

او از پیشرفت تو ابراز رضایت می کند. پدرت امید زیادی به آینده ات دارد.

من 19 سال دارم. در لوس آنجلس بلوز دروازه بان ثابت هستم و در تمام مسابقات فیکس بوده ام. امیدوارم بتوانم زحماتی که او برایم کشیده است را جبران کنم.

 

ظاهرا علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 ساله ها هم نظر مثبتی روی تو دارد. خودت در این مورد چیزی شنیده ای؟
خبرها که می رسد. ایشان نظر لطفشان است. خودم فکر می کنم پیشرفت خوبی کرده ام.

 

از لیگ برتر ایران پیشنهادی داری؟

من دوست دارم در تیمی بازی کنم که روی نیمکت ننشینم. من دروازه بان هستم و یک دروازه بان برای پیشرفت باید بازی کند. الان خیلی از تیم ها در خارج از ایران هستند که من می توانم عضو آنها شوم اما نمی خواهم در تیمی بازی کنم که نیمکت نشین باشم. تیم هایی که می توانم در آنها بازی کنم تیم های بزرگی هستند اما نمی خواهم به آن تیم ها بروم.

 

یعنی از لیگ های معتبر خارجی هم پیشنهاد داشته ای؟
قرار است برای مذاکره با یکی از تیم های دسته اولی اسپانیا به این کشور بروم و در تمریناتش شرکت کنم. اگر همه چیز خوب پیش برود شاید بتوانم در این تیم بازی کنم. البته اگر پیشنهادی هم از تیم های ایرانی داشته باشم بررسی می کنم. چند وقت پیش یکی از تیم های شهرستانی به من پیشنهاد داد که برایشان بازی کنم. اما بنا به دلایلی قبول نکردم تا مذاکراتم را ادامه بدهم.

 

از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی نداشته ای؟
نه، هیچ کس از این باشگاه با من تماس نگرفته است.

 

انتظاری از پرسپولیسی ها نداری؟ اینکه حداقل فیلم بازی های تو را ببینند.

من یک دروازه بان هستم مثل بقیه. هیچ انتظاری هم از کسی ندارم. این بستگی به خودشان دارد که بخواهند فیلم بازی های من را ببینند یا نه.

 

 

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:امیر عابد زاده,مصاحبه با عابد زاده,لیگ اسپانیا,لیگ های معتبر خارجی,

[ 9:2 ] [ طلوع ]

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی نهایی 24 بازیكن را برای حضور در اردوی تداركاتی تركیه و دیدار با ازبكستان اعلام كرد.

 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، كارلوس كی روش پس از دیدار تمرینی صبح شنبه تیم ملی با تیم زیر 22 سال، 24 بازیكن را به شرح زیر برای اردوی مذكور فراخواند.

 

 

استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیك تیموریان، فریدون زندی

پرسپولیس: علی كریمی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی

سپاهان: سیدجلال حسینی

تراكتورسازی: محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد ابراهیمی

ذوب آهن: شهاب گردان ، حسین ماهینی

مس كرمان: شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی

سایپا: كریم انصاریفرد

اوساسونا: جواد نكونام

الامارات: پژمان نوری

الوصل: محمدرضا خلعتبری

العربی: هادی عقیلی

رابین كازان: علیرضا حقیقی

انجل هولم سوئد: امید نظری

 

تیم ملی فوتبال ایران روز اول خرداد ماه برای برپایی اردو به تركیه اعزام می شود. در این اردو یك دیدار تداركاتی با تیم ملی آلبانی پیش بینی شده است.

 

تیم كشورمان قرار است روز 12 خرداد از استانبول عازم تاشكند پایتخت ازبكستان شود و پس از دیدار با تیم ملی آن كشور در نخستین دیدار از آخرین مرحله دور مقدماتی مسابقات جام جهانی 2014 ، روز 15 خرداد با یك فروند هواپیمای چارتر به ایران بازگردد.

 

دیدار رفت ایران و ازبكستان روز 14 خردادماه برگزار خواهد شد .

 

 

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

[ 8:42 ] [ طلوع ]


مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال چلسی با برتری در ضربات پنالتی برابر بایرن مونیخ قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

 

به گزارش مرجع خبری تیم های بایرن مونیخ و چلسی از ساعت 23 و 15 دقیقه شنبه شب به مصاف هم رفتند که تیم چلسی با درخشش پیتر چک دروازه بان خود با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی به برتری رسید.

 

مسابقه این دو تیم در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. نکته جالب این جا بود که بایرن همچون فینال سال 99 که از تیم انگلیسی منچستر یک بر صفر پیش افتاده بود و در نهایت جام را به حریف خود واگذار کرد.

 

بایرن تا دقیقه 88 با گل دقیقه 83 مولر از حریف خود پیش بود که دروگبا توانست دو دقیقه مانده به پایان بازی را با یک ضربه سر استثنایی به تساوی و وقت های اضافی بکشاند.

 

در وقت های اضافی این بار دروگبا یک پنالتی تقدیم مونیخی ها کرد اما آرین روین قدر این موقعیت طلایی را نداست و توپ را به دستان پیتر چک زد تا بازی با همان نتیجه یک بر یک به ضربات پنالتی برسد.

 

در ضربات پنالتی چک مرد اول میدان بود و با مهار پنالتی های مونیخی ها جام را از آلیانز آرنای مونیخ برای چلسی به ارمغان آورد.

 

فیلیپ لام ، ماریو گومز و مانوئل نویر پنالتی زنان بایرن بودند که موفق به گلزنی شدند اما پنالتی های اولیچ و شوان اشتایگر را چک مهار کرد.

 

برای چلسی نیز داوید لوئیس ، فرانک لمپارد ، اشلی کول و در نهایت دیدیه دروگبا موفق به گل کردن پنالتی شدند و تنها پنالتی چلسی را خوان ماتا از دست داد.

 

میزبانی فینال در تاریخ برای میزبانان اروپا خوش یمن نبوده است و در دهه های گذشته رم نیز در فینال برابر لیورپول شکست را در خانه تجربه کرده بود.

 

 

 

 

 

 

code ahang


یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

[ 8:32 ] [ طلوع ]
صفحات
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
نويسندگان
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.